Subject: FW: riigiteed nr 17170 ja nr 17166 Karepa küla sideehitiste projekti NR 23039_23.09.2024
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 08:26:27 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 2:41 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Silver Knäzev' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: riigiteed nr 17170 ja nr 17166 Karepa küla sideehitiste
projekti NR 23039_23.09.2024

Tere,

Saadan korrigeeritud asendiplaani.

Tervitades,

Artjom Rem
Edites OÜ
+3725519496

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 23, 2024 10:22 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: riigiteed nr 17170 ja nr 17166 Karepa küla sideehitiste projekti
NR 23039_23.09.2024

Tere

TRAM seisukoht 18.09.2024 esitatud versiooni kohta on:

1.	Nõustume mnt nr 17170 km 24,91-25,33 lõigus riigitee muldkehas tee
mulde nõlvas kinnisel meetodil sügavusega 1,5m (Teil 1,0m)
2.	Kõikide truupide juures sh mahasõidu truubid peab olema sügavus
min 1,0m truubi põhjast, palun märge joonisele

3.	Ei saa nõustuda mikrotorustiku lõpetamisega mnt nr 17170 km25,33
vahetult tee muldkehas, betoontruubi päiste vahetus läheduses:

Tuleb leida teistsugune lahendus ja mikrotorustik lõpetada asukohas, kus
hilisemal jätkamisel ei pea riigitee muldkeha lahti kaevama – palume
eemale viia ja lõpp tuleb tähistada nn markerpalliga

4.	Ei saa nõustuda mikrotorustiku lõpetamisega mnt nr 17166 km 17,32
vahetult tee muldkehas:

Tuleb leida teistsugune lahendus ja mikrotorustik lõpetada asukohas, kus
hilisemal jätkamisel ei pea riigitee muldkeha lahti kaevama – palume
eemale viia ja lõpp tuleb tähistada nn markerpalliga

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 18, 2024 2:45 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Tiit Harjak <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: riigiteed nr 17170 ja nr 17166 Karepa küla sideehitiste
projekti NR 23039_TRAM mittekooskõlastus_18.09.2024

Tere,

Kas selline lahendus on mõeldav riigitee nr 17170 km 24,91-25,33 tee?

Dwg fail on manuses.

Kui lahendus sobib, siis korrigeerime projekti ja saadame
kooskõlastamiseks.

Tervitusega

Artjom Rem
Edites OÜ
+3725519496

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 12:51 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Tiit Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: riigiteed nr 17170 ja nr 17166 Karepa küla sideehitiste projekti
NR 23039_TRAM mittekooskõlastus_18.09.2024

Teie 21.08.2024

Meie 18.09.2024 nr 7.1-2/24/14508-1

Artjom Rem
Edites OÜ

Sideehitiste projekti töö nr 23039 kooskõlastusest

keeldumine riigiteede nr 17170 ja nr 17166 tee piirides ja tee
kaitsevööndis

Karepa külas Lääne-Virumaal ja nõuete esitamine projektile

Esitasite 17.09.2024 Transpordiametile (TRAM) kooskõlastamiseks
sideehitiste (tehnovõrgud) projekti töö nr 23039, mida varasema
versiooniga (esitatud 21.08.2024) võrreldes oluliselt muudetud.

Varasemas versioonis olid tehnovõrkudel ristumised riigiteedega nr 17170
(4 tk) ja nr 17166 1 tk – nüüd, versioon 17.09.2024 on lisaks ristumistele
tehnovõrgud pikas ulatuses mnt nr 17170 km 24,91-25,33 ja km 26,17-26,46
paigutatud riigitee muldkehasse, kohati kruuskattega tugipeenrasse.

Võttes aluseks ehitusseadustiku (EhS) § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72,
§ 92, §§ 97, § 99 ning Transpordiameti põhimääruse ei kooskõlasta
Transpordiamet esitatud Projekti ning esitame nõuded tehnovõrkude
projekteerimiseks ja ehitamiseks riigiteede maaüksuste piirides (teemaal)
ja tee kaitsevööndis.

Transpordiamet on väljastanud nõuded projektile oma e-kirjaga 09.08.2024
(lisatud).

Juhime tähelepanu, et enne riigitee teemaale sisenemist tuleb alati
kaaluda alternatiivseid lahendusi (sh naaberkinnistud). Tuleb arvestada,
et riigitee teemaad saab kasutada ainult tee toimimise vajadustest üle
jääva vaba maa olemasolul. Vastavalt riigivaraseaduse § 15 lg 2 ei anta
riigivara kasutamiseks, kui kasutamiseks andmine raskendaks oluliselt
selle varaga seotud riigivara otstarbekohast kasutamist või muudaks selle
võimatuks.

1.	Ei nõustu tehnovõrkude paigaldamisega lahtise kaevega riigitee nr
17170 km24,91-25,33 tee muldkehas, kohati kruuskattega tugipeenras ELA024
sidekanalisatsiooni kõrval – kasutage palun ELA024 sidekanalisatsiooni
vabasid kanaleid (alternatiiv) või tõstke tehnovõrk väljapoole riigi
transpordimaad.
2.	Arusaamatuks jääb tehnovõrgu (mikrotorustiku) paiknemine (lõpp)
mnt nr 17170 km 25,33 – kus on tarbija, liituja, mis on eesmärk?

3.	Ei nõustu tehnovõrkude paigaldamisega lahtise kaevega riigitee nr
17170 km 26,17-26,46 tee muldkehas, kruuskattega tugipeenras kui ELA024
sidekanalisatsioon asub teisel pool teed – kasutage palun teisel pool teed
olevat ELA024 sidekanalisatsiooni vabasid kanaleid (alternatiiv) või
tõstke tehnovõrk väljapoole riigi transpordimaad.
4.	Arusaamatuks jääb kuidas toimub tehnovõrgu paigaldamine riigitee
nr 17170 km 26,19 asuva teetruubi D0,6 m alla, truubi põhjast 1,0m
sügavusele, lahtise kaevega:

Kas tee all on 2 truupi (tingmärgid näitavad), puudub tehnoloogiline
kirjeldus kuidas paigaldatakse tehnovõrk 1,0m truubi alla – kas truup
säilib (säilitatakse), kuidas, millises ulatuses teostatakse riigitee
muldkeha, katendi taastamine – palume selgitusi.

5.	Arusaamatuks jääb tehnovõrgu (mikrotorustiku) paiknemine
(algus/lõpp) mnt nr 17170 26,14 ja km 26,49 – kus on tarbija, liituja, mis
on eesmärk?

Km 26,14

Km26,49

Palun projekt viia vastavusse TRAMi kehtivate nõuetega „
<https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Failid/Juhendid/pr
ojekteerimine/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0.pdf> Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ (lisatud)

Tehnovõrkude ristumiste lahendustega riigiteedega ja tehnovõrkude
lahendusega Rutja silla juures nõus – märkuseid ei ole.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

Tehnovõrkude ristumiste

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, September 18, 2024 1:18 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Karepa küla, Lääne-Viru maakond sidevarustuse projekt NR
23039_TRAM märkused_16.09.2024

Tere,

Saadan korrigeeritud projekti.

Tervitades,

Artjom

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, September 16, 2024 11:34 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Karepa küla, Lääne-Viru maakond sidevarustuse projekt NR
23039_TRAM märkused_16.09.2024

Artjom Rem
Edites OÜ

Esitasite kooskõlastamisele sideehitiste 8edaspidi tehnovõrgud) projekti
töö nr 23039 Karepa külas Haljala vallas Lääne -Virumaal. Tehnovõrkude
ehitustööd on kavandatud riigitee nr 17170 km 24,09-26,49 ja nr 17166 km
17,61 tee piirides ja tee kaitsevööndis. Käesolevaga esitame Teile
märkused ja ettepanekud tehnovõrkude projekti täiendamiseks riigiteede tee
piirides (EhS § 99 lg 3)

1.	Riigitee nr 17170 km 24,25 asuv „Rurta sild“ – siin tuleb esitada
ristlõige (pikiprofiil puurimise kohta ning silla kaldasammaste koonuste
vundamentide (betoon) all (markeeritud sinisega)peab olema tagatud sügavus
2,0m maapinnast, et mitte puurida vundamente

2.	Mnt nr 17170 km 24,35. Milline on sidekapi SKP-12 kõrgus
maapinnast – palume näidata? Sidekapp ei tohi jääda riigitee ja kohaliku
tee nähtavuskolmnurka, kapi esiserv peab jääma 7,0m kaugusele riigitee
asfaltkattest.

3.	Mnt nr 17170 km 25,07 truup, siin peab olema kaabel sügavuses 1,0m
Karepa oja põhjast ja kogu oja ristlõike (voolusängi) ulatuses – palume
märge joonisele:

4.	Mnt nr 17170 km 26,20 truup. Siin peab kaabel olema truubi põhjast
min 1,0m ja seda ulatuses +/- 3,0 m truubi teljest vasakule/paremale –
palume näidata (märge) joonisel:

5.	Mnt nr 17166 km 17,32 ristumine – puudu ristlõikejoonis, IKÕ
plaanid – palume lisada, sügavus riigitee all peab olema 1,5m

Öelge palun millal saaqdate mulle täiendatud, parandatud projekti ja ma
pikendan Teie projekti menetlust (ei lüka tagasi, ei katkesta). Ootan Teie
sõnumit.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, August 21, 2024 8:36 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Karepa küla, Haljala vald, Lääne-Viru maakond sidevarustuse
projekti kooskõlastamine

Tere,

Palume kooskõlastust optilise side multitoru ja sidekaevude
projekteerimiseks Lääne-Viru maakonna Haljala valla Karepa küla
lõpptarbijatele kiire interneti tagamiseks läbi riikliku toetusmeetme. Töö
nr 23039.

Taotlus on alla laetav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/r76gxsxjbvldbzgn0adwl/AOaR4qeNfW4UWlUilRNJo
LE?rlkey=ei282sx3lkv1f7iinkzshf6w5
<https://www.dropbox.com/scl/fo/r76gxsxjbvldbzgn0adwl/AOaR4qeNfW4UWlUilRNJ
oLE?rlkey=ei282sx3lkv1f7iinkzshf6w5&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Artjom Rem
Edites OÜ
+3725519496

 <http://www.edites.eu/> www.edites.eu

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Virus-free.
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avg.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.